2009. augusztus 8., szombat

Kaposváron Hirth Jánosnál

Júli végén lementünk Zamárdiba pár napra. Megbeszéltük, ha már itt vagyunk nézzünk el Kaposvárra. A Hirth Kertészetet a neten láttam, gondoltam szétnézek ott. Jól sikerült a látogatás .... 14 kisfával tértem haza:)
Nem volt semmi hazaszállítani őket Szoboszlóra, főleg, hogy velünk volt még Anyum meg a Pulim is + csomagok. No de persze megoldottuk, szerencsére minden fa épségben hazaért.


Hoztam 2 erdei fenyő magoncot - Pinus sylvestris

7 tölgy magoncot - Quercus robur

Belőlük erdőt terveztem csinálni. Tavaszra akartam időzíteni, de csak nem bírtam ki, megcsináltam most. Remélem, nem sínylik meg nagyon, a gyökereket épen hagytam, és csak a tetejükből vágtam vissza kicsit. Ilyen lett:

Majd tavasszal már bátrabban visszavágom őket.

Hoztam 2 mezei (?) szilt - Ulmus minor

Az tuti, hogy szilek, de hogy milyen, abban nem vagyok 100% biztos

Minden esetre szépek.

Ebből majd lesz egy szép többtörzsű:

Ez a másik:


Babarózsa - Prunus triloba multiplex

Mezei juharok - Acer campestre






A mezei juharok ahogy a helyükre kerültek, másnapra lisztharmatosak lettek. Azonnal lepermeteztük őket. Gondolom nem tetszett a helyváltozás. Pedig szép, napos helyet kaptak.

Acer palmatum:

2 megjegyzés: